Oraclescape
Please Register or Login!


Vote Oraclescape today!
 
HomeRegisterLog in
Hello and Welcome to Oraclescape! Please vote!

Share | 
 

 Start Applying

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Spikey
Owner
Owner
avatar

Posts : 86
Join date : 2012-11-11

PostSubject: Start Applying    September 8th 2013, 1:59 pm

Name in game:
Coding Experience:
(How good of a coder are you?)Code level:
(If you have)Coding proof:
Contact information:
When can you start updating and coding everything in suggestions?:
Anything else:




Post this application on this thread

Need 3 coders.

Hired list:
1. Helpout
2. Kooldj
3. I Marcel I

_________________


Last edited by Spikey on September 9th 2013, 8:07 pm; edited 3 times in total
Back to top Go down
light



Posts : 148
Join date : 2013-05-25
Age : 19

PostSubject: Re: Start Applying    September 8th 2013, 2:49 pm

so like this?: [fake]

Name in game: light
Coding Experience: none
(How good of a coder are you?)Code level: 0 [idk shit]
(If you have)Coding proof: ...
Contact information: skype: leptir0ne
When can you start updating and coding everything in suggestions?: ... :/
Anything else: im epic?


Back to top Go down
I Marcel I
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 123
Join date : 2012-11-11
Location : England

PostSubject: Re: Start Applying    September 8th 2013, 2:50 pm

light wrote:
so like this?: [fake]

Name in game: light
Coding Experience: none
(How good of a coder are you?)Code level: 0 [idk shit]
(If you have)Coding proof: ...
Contact information: skype: leptir0ne
When can you start updating and coding everything in suggestions?: ... :/
Anything else: im epic?


lol?
Back to top Go down
kooldj

avatar

Posts : 54
Join date : 2013-06-23
Age : 20
Location : USA

PostSubject: Re: Start Applying    September 8th 2013, 2:54 pm

Name in game: kooldj
Coding Experience:
(How good of a coder are you?)Code level: about 7.5/10
(If you have)Coding proof:
Just the simple bug fix(Death cape) i did on a test source.(same source we use now.)

Excuse the random music that pops up. didnt know i had audio on and my phone went off lol.

Contact information : Skype : kooldj169
When can you start updating and coding everything in suggestions?: When you give me permission to start.
Anything else:
nothing really, i like to code, fix bugs , and adding stuff. gives me something to do .
Back to top Go down
Spikey
Owner
Owner
avatar

Posts : 86
Join date : 2012-11-11

PostSubject: Re: Start Applying    September 8th 2013, 7:37 pm

kooldj wrote:
Name in game: kooldj
Coding Experience:
(How good of a coder are you?)Code level: about 7.5/10
(If you have)Coding proof:
Just the simple bug fix(Death cape) i did on a test source.(same source we use now.)

Excuse the random music that pops up. didnt know i had audio on and my phone went off lol.

Contact information : Skype : kooldj169
When can you start updating and coding everything in suggestions?: When you give me permission to start.
Anything else:
nothing really, i like to code, fix bugs , and adding stuff. gives me something to do .
Hired

_________________
Back to top Go down
kooldj

avatar

Posts : 54
Join date : 2013-06-23
Age : 20
Location : USA

PostSubject: Re: Start Applying    September 8th 2013, 10:33 pm

Spikey wrote:
kooldj wrote:
Name in game: kooldj
Coding Experience:
(How good of a coder are you?)Code level: about 7.5/10
(If you have)Coding proof:
Just the simple bug fix(Death cape) i did on a test source.(same source we use now.)

Excuse the random music that pops up. didnt know i had audio on and my phone went off lol.

Contact information : Skype : kooldj169
When can you start updating and coding everything in suggestions?: When you give me permission to start.
Anything else:
nothing really, i like to code, fix bugs , and adding stuff. gives me something to do .
Hired
Thank you, Spikey. Your still looking for more then one coder right?
Back to top Go down
Spikey
Owner
Owner
avatar

Posts : 86
Join date : 2012-11-11

PostSubject: Re: Start Applying    September 8th 2013, 11:07 pm

Kooldj, I will be giving you the details to the VPS before we find another coder. You can work on it for now.

Check your private messages.

#oraclefam

_________________
Back to top Go down
Bubble
Owner
Owner
avatar

Posts : 381
Join date : 2012-11-11
Age : 21
Location : Somewhere...

PostSubject: Re: Start Applying    September 9th 2013, 12:57 am

#Marcel for coder

_________________





Back to top Go down
I Marcel I
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 123
Join date : 2012-11-11
Location : England

PostSubject: Re: Start Applying    September 9th 2013, 12:01 pm

Name in game: Marcel
Coding Experience:can do some basic stuff, like adding new shops, editing shops, adding new bosses to new areas/adding stuff to existing npc's, editing the drops/drop rates, adding some basic commands to make stuff easier for players.
can code on java-script and python
(How good of a coder are you?)Code level: average?
(If you have)Coding proof:
Contact information : Skype :Marcbrown98/forum pm
When can you start updating and coding everything in suggestions?: anytime Razz
Anything else:
Back to top Go down
Spikey
Owner
Owner
avatar

Posts : 86
Join date : 2012-11-11

PostSubject: Re: Start Applying    September 9th 2013, 8:05 pm

I Marcel I wrote:
Name in game: Marcel
Coding Experience:can do some basic stuff, like adding new shops, editing shops, adding new bosses to new areas/adding stuff to existing npc's, editing the drops/drop rates, adding some basic commands to make stuff easier for players.
can code on java-script and python
(How good of a coder are you?)Code level: average?
(If you have)Coding proof:
Contact information : Skype :Marcbrown98/forum pm
When can you start updating and coding everything in suggestions?: anytime Razz
Anything else:
Hired

_________________
Back to top Go down
light



Posts : 148
Join date : 2013-05-25
Age : 19

PostSubject: Re: Start Applying    September 10th 2013, 10:12 am

what about me? Sad
Back to top Go down
R E D R U M



Posts : 61
Join date : 2013-08-04
Age : 23
Location : dubai

PostSubject: Re: Start Applying    September 10th 2013, 12:27 pm

light wrote:
so like this?: [fake]

Name in game: light
Coding Experience: none
(How good of a coder are you?)Code level: 0 [idk shit]
(If you have)Coding proof: ...
Contact information: skype: leptir0ne
When can you start updating and coding everything in suggestions?: ... :/
Anything else: im epic?


is this guy mentally challenged
Back to top Go down
camel alidon
Donators
Donators
avatar

Posts : 168
Join date : 2013-05-11
Age : 21
Location : Sweden, goteborg

PostSubject: Re: Start Applying    September 12th 2013, 9:43 am

R E D R U M wrote:
light wrote:
so like this?: [fake]

Name in game: light
Coding Experience: none
(How good of a coder are you?)Code level: 0 [idk shit]
(If you have)Coding proof: ...
Contact information: skype: leptir0ne
When can you start updating and coding everything in suggestions?: ... :/
Anything else: im epic?


is this guy mentally challenged

ROFL that was nothing new mate xD

_________________


#1 RUNESCAPE PRIVATE SERVER
HYBRID



Back to top Go down
http://oraclescape.com
Spikey
Owner
Owner
avatar

Posts : 86
Join date : 2012-11-11

PostSubject: Re: Start Applying    September 12th 2013, 6:26 pm

camel alidon wrote:
R E D R U M wrote:
light wrote:
so like this?: [fake]

Name in game: light
Coding Experience: none
(How good of a coder are you?)Code level: 0 [idk shit]
(If you have)Coding proof: ...
Contact information: skype: leptir0ne
When can you start updating and coding everything in suggestions?: ... :/
Anything else: im epic?


is this guy mentally challenged
ROFL that was nothing new mate xD
Yeah what kind of..is that?

_________________
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Start Applying    

Back to top Go down
 
Start Applying
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» No start fight button !?
» Wolf3D won't start..
» Clan Ops Start NOW!
» What month do you start school
» tetiba enjin mati & tak buleh start semula ...

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Oraclescape :: Discussions :: Oraclescape-
Jump to: